トラブル発生

昨日、コールドウォーター・クリークからアウトレット商品は、「今の価格から40%0FF」のメールが来ました。
で、当然頼みましたよ。99.99ドルまで送料20ドルという枠が目一杯になるように7点ほど。
ところが・・・今朝コールドウォーター・クリークからこんなメールが届いていました。

Thank you! We received your recent order, but we were unable to
process your payment with the information given.
Your bank informed us that they were unable to authorize the
charge to the card provided.

To verify or update your payment information, please call our
toll-free number, 800-262-0040, at your earliest convenience.
We ask that you do not send any credit card information through
an e-mail as it is not a secure method of communication.

We apologize for any inconvenience and look forward to hearing from you soon!

スムーズに事が進んでやっとの状態で注文しているのですから、困りました。
メールの内容は大体分かるのですが、対処の仕方が全くわかりません。
長女を起こして貰って、メールのコピーの和訳と私の返事の英訳を↓頼みました。


The bank accout wasn't used for a while. So it seems to
have been lacking in the balance.
I added balance today, so it'll be appropriated on Monday.
Please go through the paying procedure again on Monday.
Im sorry I bringed you trouble. Thank you very much for
your contact.

和訳のコピーを送ってすぐに、

Thank you so much for your notifying us that your credit card has received more funds. Per your request, we will resubmit your order on Monday, April 11, 2011.

If there is anything more we can help you with, Ms. ++++++++, please do not hesitate to contact us by email at customerservice@coldwatercreek.com, using our online Live Help or by phone at 1-800-510-2808. It would be our pleasure to assist you.

というメールが返ってきました。
これで一件落着になるかしら。
とにかく>長女さん助かりました。ありがとう。